Stoiska targowe, zenbox, fotobudka, windykacja polubowna

13 16 lutego 2017

Monitoring opinii internautów

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

„Dopóki nie zobaczyłem Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.” ~ cytat ten przypisywany jest samemu Stanisławowi Lemowi. Monitoring opinii internautów wskazuje jednak na nieco odmienny wniosek – Internet to przeogromne źródło informacji, informacji, które zamieścić może absolutnie każdy (niezależnie od poziomu inteligencji) i o każdej porze.
Opinie i zapytania wpisywane przez Internautów, to bezkresne źródło cennych danych dla uniwersytetów, korporacji, czy służb państwowych. W sieci uzyskamy takie informacje, do jakich nie mamy dostępu chociażby w bezpośrednim kontakcie np. z Kontrahentami. Są to niemal zawsze, zupełnie nieskrępowane myśli, zawierające szereg szczerych odczuć. Inaczej mówiąc jest to raj dla każdego statystyka, socjologa i marketingowca. Jak mówi branżowe powiedzenie: „Facebook to największe źródło danych marketingowych w historii”. Monitoring opinii Internautów daje, więc ogrom korzyści reklamowych. Wiele współczesnych firm osiąga przewagi konkurencyjne właśnie dzięki niemu.

Zobacz także nasze pozostałe artykuły:

About 

Related Articles